2009 m. lapkričio 6 d., penktadienis

Dempingo sąlygos ES, socialinio turinio dalinimosi informacija

Atlikdama šį darbą ne mažai sužinojau apie FTP galimybes, kurios man nelabai patiko, ypač jų prieinamumas bei patalpinimas. Skaitmeninio turinio sistemos (media sharing): Labiausiai patiko ir artimiausia mano tematikai sistema http://www.scribd.com/; Galima ieškoti norimų dokumentų pagal įvairius kriterijus, sistemoje labai lanksčios išplėstinės paieškos ir rezultatų filtravimo galimybės. Sistemoje yra pateikta labai daug įvairių raštų, pranešimų bei prezentacijų. Yra galimybė informacijos ieškoti paprastu arba išplėstiniu būdu. Taip pat galima susikurti savo grupę ir ten talpinti informaciją. Video transliacijos ir video turinio paieška.http://www.youtube.com/ Tai viena iš man priimtiniausių paieškos bei video talpinimo sistemų, joje galima rasti pakankamai (lyginant su kitomis) daug informacijos savo tematika, nors ir nevisai tikslios, tačiau programa dar pasiūlo savo raktus ta tema. Lengva bei patogu naudotis. Beveik visi mano peržiūrėti video buvo kokybiški tiek vaizdo, tiek garso atžvilgiu. Mano nuomone, tarptautinės video paieškos sistemos yra pranašesnės nei lietuviškos.

1 komentaras:

Vita rašė...

nebloga informacija :D

Populiarūs įrašai

Interneto puslapio peržiūrų skaičius

Skaitliukas